logo
Starostwo Powiatowe » Struktura organizacyjna starostwa
Wydzia艂 Bud偶etowo - Finansowy
A R T Y K U 艁   A R C H I W A L N Y
Naczelnik Wydzia艂u, G艂贸wna Ksi臋gowa Bogumi艂a Gi偶a
ul. Prezydenta Franklina Roosevelta 36-38
88-100 Inowroc艂aw
tel. 52 35 92 121
I pi臋tro p. 122
e-mail: skarbnik@inowroclaw.powiat.pl



Do podstawowych zada艅 Wydzia艂u Bud偶etowo-Finansowego nale偶y w szczeg贸lno艣ci :



1. W zakresie obs艂ugi bud偶etu powiatu :



  • opracowywanie projektu bud偶etu powiatu oraz dokonywanie analiz,
  • nadzorowanie prawid艂owo艣ci opracowania i zatwierdzanie plan贸w finansowych jednostek powiatowych,
  • nadz贸r nad przestrzeganiem dyscypliny finans贸w publicznych,
  • opracowywanie projekt贸w uchwa艂 Zarz膮du Powiatu oraz Rady Powiatu dotycz膮cych bud偶etu powiatu,
  • sporz膮dzanie zbiorczych sprawozda艅,
  • analizowanie wykonania bud偶etu za okresy sprawozdawcze,
  • prowadzenie ksi臋gowo艣ci syntetycznej i analitycznej dochod贸w i wydatk贸w powiatu, zgodnie z przepisami o rachunkowo艣ci i ustaw膮 o finansach publicznych,
  • dystrybucja 艣rodk贸w na konta poszczeg贸lnych jednostek powiatu, zgodnie z zatwierdzonym przez Zarz膮d Powiatu harmonogramem,
  • bie偶膮ca wsp贸艂praca z bankiem obs艂uguj膮cym bud偶et powiatu.



2. W zakresie zada艅 finansowo - ksi臋gowej obs艂ugi Starostwa :



  • planowanie oraz nadzorowanie realizacji bud偶etu Starostwa,
  • opracowywanie plan贸w finansowych oraz ich zmian,
  • 聽prowadzenie ewidencji ksi臋gowej ( syntetycznej i analitycznej ) zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami,
  • sporz膮dzanie obowi膮zuj膮cych sprawozda艅,
  • prowadzenie obs艂ugi kasowej Starostwa, przestrzeganie zasad rozlicze艅
    pieni臋偶nych i ochrony warto艣ci pieni臋偶nych,
  • nadz贸r nad planowaniem wydatk贸w osobowych Starostwa,
  • 聽prowadzenie dokumentacji p艂acowej i 艣wiadcze艅 z ubezpiecze艅 spo艂ecznych,
  • 聽windykacja nale偶no艣ci,
  • wsp贸艂dzia艂anie z bankami, organami skarbowymi, zak艂adem ubezpiecze艅,
  • opracowywanie projekt贸w przepis贸w wewn臋trznych, dotycz膮cych zasad
    rachunkowo艣ci w jednostce, a zw艂aszcza: zak艂adowego planu kont, obiegu dokument贸w i ich kontroli, archiwizowania dowod贸w ksi臋gowych, zasad przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji.


Autor : 
Zredagowa艂(a) : 艁ukasz Smole艅
Data wprowadzenia : 2006-12-21 11:27:32
Data ostatniej modyfikacji : 2011-10-26 09:10:34
Liczba wy艣wietle艅 : 831

Redaktor  Data modyfikacji 
Marta Pietrzak  07.09.2012 10:17poka偶 t膮 wersj臋
Marta Pietrzak  27.09.2016 08:07poka偶 t膮 wersj臋
Jakub Najdowski  14.12.2018 08:55poka偶 t膮 wersj臋
Jakub Najdowski  02.01.2019 11:57poka偶 t膮 wersj臋

Redaktor  Data modyfikacji 
艁ukasz Smole艅  21.01.2010 11:14poka偶 t膮 wersj臋
Marta Pietrzak  06.01.2010 08:48poka偶 t膮 wersj臋
Marta Pietrzak  04.01.2010 12:48poka偶 t膮 wersj臋
Marta Pietrzak  15.01.2009 14:06poka偶 t膮 wersj臋
Ma艂gorzata Pigu艂a-Jak贸bczyk  20.04.2007 12:40poka偶 t膮 wersj臋
Marta Pietrzak  13.04.2007 13:50poka偶 t膮 wersj臋
Marta Pietrzak  13.04.2007 13:48poka偶 t膮 wersj臋
Marta Pietrzak  20.02.2007 10:06poka偶 t膮 wersj臋
Marta Pietrzak  19.02.2007 14:29poka偶 t膮 wersj臋
Marta Pietrzak  21.12.2006 11:27poka偶 t膮 wersj臋
Agnieszka D膮browska  21.12.2006 11:27poka偶 t膮 wersj臋



licznik odwiedzin: 16620513